marielindberg.blogg.se

Beställt....

fyllnadsmaterial till hundgården idag...Härligt att man kan få det hemkört och lyft direkt in i hundgården....så slipper man leriga vovvar i huset sen ;)
 
Imorgon bär det av till loppis och handelsträdgården ska även försöka hinna kolla på material till staket så man slipper ha folk korsande över tomten när dom ska gå förbi......
 
Känns som våren ändå är i antågande så nu kan man börja planera för det som ska fixas ute. Blev inte mycket av den varan förra sommaren pga omständigheterna som var då, men i år kan man fixa och dona lite. Ska hinna och orka med mycket hihi.
 
Men ska även hinna åka lite MC åxå hoppas jag ;)
 
Har hittat ett bra läkemedel nu åxå så jag sover lite mer avslappnande än innan och helt utan biverknigar var det åxå, Den enda biverkningen är lite dåsighet dagen efter mitt på dagen och det kan jag leva med ;) Gillar sådant läkemedel. Vill inte ha  läkemedel som ger 200 biverkningar för att ta bort det man behöver läkemedlet för. Räcker så gott med värken man har ändå utan att man ska behöva dras med annan skit åxå.
 
Nästa vecka kommer hyresvärden åxå och fixar lite som jag behöver ha ordning på ;)
 
I Torsdags var Andre här och hämtade alla gammal bråte som jag skulle slänga, så han fick material till en rejäl brasa med sig hem. Varga blev  jätteglad över att få komma till "sitt gamla hem" och hälsa på sina "döttrar" Kul att dom kan träffas, vovvarna lite då och då, för dom är ju uppväxta tillsammans ;)
 
Ska ta med mina vovvar  ut till Varga och Andre en dag åxå. Kanske kan jag släppa Loke lös där ute, så han kan springa av sig, vi får se hihi. Ska till brukset en dag med han så han får springa av sig rejält.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: