marielindberg.blogg.se

Ny dag...

ny vecka.....Ja veckorna flyter verkligen på snabbt.....Tråkigt att inte våren kan komma lika snabbt som veckorna går...men, men, den som väntar på något gott, väntar juh aldrig för länge, sägs det juh.
 
Rensade min gamla hårddisk igår på 500G så nu har jag lite mer ordning och reda på mapparna efter att sorterat och för över till min nya laptop. All musik och lite annat har fått ny plats på en extern hårddisk.
 
Om värken tillåter ska jag putsa köksfönstret idag så jag får upp nya gardiner där. Köpte en omgång tyg i veckan som var så ska försöka snörpa ihop gardiner av detta till köket ;)
 
Ska försöka hitta en BRA osteopat i trakterna åxå så jag kan få bort allt som spärrar från svanskotan upp till sista nack kotan så kanske värken lättar en del ;)
 
Snart läge för att lägga ut lite spår till vovvarna åxå så dom får lite hjärngympa. Dom gillar båda två att spåra så det är ett utmärkt sätt att stimulera hjärnan lite på dom.
 
Fortfarande rejält med tjäle i backen så staket lär dröja ett tag till innan det kommer upp, men till sommaren ska det väl sitta i backen, hoppas jag. Ska kika efter en högtryckstvätt i veckan åxå så man kan tvätta mattor , altan mm. Mattorna är inte roliga nu efter gyttjan som blivit när det töat. Hur mycket man torkat tassar efter hundarnas utevistelse så syns det spår efter den på mattorna.
 
Synd att det inte finns tvättmaskin för mattor i tvättstugan, det skulle underlätta, men går lika bra med högtryckstvätt på dom. Även "The Black Pearl" ska få en omgång så man ser att den gör sig förtjänt av namnet "The BLACK Pearl" Något som den verkligen INTE gör idag hahaha.
 
Näe Dax att försöka få igång kroppen till att försöka vara med och göra lite nytta...... ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: