marielindberg.blogg.se

Härlig dag idag

Första dagen på månader som värken och jag kommit överens ;) har kunnat städa en hel del pga detta ;)

Hyresvärden var här idag åxå och fixade en del saker jag behövde ha gjort.

I morgon om kroppen tillåter ska jag sopa upp all sten som dom sandat med under vintern. Ska även förbereda lite i hundgården innan leveransen av gruset dit anländer.

Får nog passa på att sola lite, ser lite blek ut om nosen nu om man jämför med grannen hihi

Mon andra granne ska hjälpa mig att ljusa upp mossan på huvvet åxå i dagarna ;)

Sover ni mycket mer avspänt om nätterna med den nya medicinen så hoppas att det gör att värken dämpar sig åxå ;)

Ska åka om kyrkogården i dagarna åxå och pyssla om lite hos Mamma & Pappa
Gud vad jag Saknar dom ibland ;( men tror att dom har det bra nu mär dom återförenats på andra sidan ;)

Dax att natta sig lite nu ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: