marielindberg.blogg.se

Det är så man trillar av stolen ibland.....

när man får höra vad vissa sprider för dynga runt sig *suckar*

Har fått höra att Jag;

* Inte är trovärdig...
*Ä r skyldig en viss person pengar....
* Att man Inte ska låna ut pengar till mig om man vill ha tebax dom....
* Att mina barn INTE tycker om mig och INTE vill ha kontakt med mig....
* Att det inte stämmer vad min fd. inneboende gjorde och hur han var....
* Att jag snackar skit om mia vänner.....
mm. mm. mm. Ja listan kan göras lång.....

 

Till råga på allt så är detta kommentarer till andra från en som
ska ha varit min vän under en hel del år och den mesta dyngan slängdes runt under den tid vi var vänner....


Helt jävla patetiskt att vissa visar sin vänskap på ett så fruktansvärt smutsigt sätt.

 

Vet inte ens om jag tycker ovan dynga är värd att försvaras, men sanningen är att vissa inte
har rent mjöl i påsen och måste vara i centrum för att känna att dom
får bekräftelse och utövar sådana här påhopp på sina "vänner" för att vinna poäng hos andra vänner...TRAGISKT!!!

 

Jag är INTE skyldig personen i fråga något, För det arbete jag skulle betala för,
slutfördes INTE!

Jag lämnar ALLTID tebax de pengar jag lånar, när jag lånar, vilket är mer sällan än den som slängt dyngan gör! Och om jag inte räknat fel så ligger personen på minus hos mig gällande pengar.....

Mina barn? Förstår inte hur denna person kan sitta och uttrycka sig om min relation till mina
barn och vad dom tycker.....Hon har INGET som helst nära förhållande till någon av mina barn.

Men jag umgås mer med mina barn än vad personen i sig umgås med sina...jag har så gott som dagligen kontakt med alla mina fem barn och jag har nog ett mycket bättre förhållande till mina barn än vad personen i fråga har till sina.....

Visst har jag och mina barn haft dispyter, men det har även personen i fråga haft till både sina egna barn och deras familjer.

Min inneboende? ja han var som han var och minns att han stod inte så högt i kurs hos personen i fråga heller, innan dyngspridningen startade......och det säger nog allt om den saken.

Snackar skit om mina vänner??? Vill inte kalla det skitsnack...men man styrs av situationer som uppstår ibland, men när man landar så hinner man tänka efter och reda ut situationerna.

Jag är i alla fall inte så Falsk att jag "klemar" med en vän och utnyttjar vännen till max för att sen gå till nästa vän och sprida dynga om personen jag "klemat" med. Men vissa personer är mycket BRA på denna uppgift har jag fått erfara.

Men som sagt....förbannad på vissa personer är jag just nu....men dom biter sig bara själva i arslet med att skapa dessa intriger....så då är det rätt skönt att sitta ner och titta på när dom får dyngan tebax rakt i ansiktet.

Är Glad att jag insett vissa saker och hade jag tänkt lite mer för att par år sen så hade jag
kanske dragit öronen åt mig med tanke på hur vissa gör sig ovän med de flesta av sina vänner
gång på gång och Alltid är det vännernas Fel och inte personen i fråga själv.

Men somliga måste ju byta vänner på ett eller annat sätt för att få den bekräftelse som dom behöver
för att trycka undan det dåliga självförtroende dom har....Sorgligt men Sant.....

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: