marielindberg.blogg.se

Så jäkla trött...

idag ;( Men var i alla fall en sväng på loppis och handelsträdgården ;) Sov nog tre timmar efter detta, men lika trött ändå. Kan vara väderomslag på G som min kropp känner av ;(
 
Annars är jag mycket nöjd med livet just nu;) allt flyter på i en mycket bra riktning, förutom vissa småsaker som jag är så jävla irriterad på men, men...Skrattar bäst som skrattar sist.......tror även detta ska ändra kurs inom kort ;)
 
Alt går i alla fall åt rätt håll...Alla mina barn har landat i livet åxå och Härligt att se dom Lyckliga ;) ;)
Alla har dom fått både jobb, boende, sällskap och har det bra....det är huvudsaken. Så Jäkla stolt över dom ;)
 
Imorgon om vädret tillåter blir det "storstädning" av vovvarna....Dom ska borstas ur, badas och kloklippning, samt smörja in tassar, rensa öron mm. Dom börjar redan nu att släppa vinterpälsen, då solen varit varm ett par dagar. Lillevovven är redan trimmad så han slipper värmas för mycket i sommar.
 
Längtar till gruset anländer så dom slipper gyttjebaden i hundgården åxå. Ska även säkra upp staketet ca 1m så lillevovven inte kan ta sig ur, då han på något konstigt sätt inte tycks gilla grannens hund. Loke och Yuma gillar den inte heller, en dom är juh inte lika ettriga som lillevovven. Vill juh inte att någon av mina hundar ska komma ut ur hundgården och löpa runt här, finns ju katter att jaga och jakten plockar gärna fram "rovdjuret" i hunden och katten blir plötsligt ett byte för dom Vore tragiskt om något sådant hände...... och hundrädda personer kan ju även komma i deras väg åxå....så ska bespara både katterna och dessa personer detta ;)
 
Näe dax att göra annat ;) Ska plinga lite sen kanske natta sig.........
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: