marielindberg.blogg.se

Nya gardiner .......

i TV rummet ;) Gjorde ett fynd när jag köpte en hel del spets som jag inte visste vad jag skulle ha den till hihi, så draperade lite i fönstret och ja resultatet blev relativt Godkändt ;)
 
Har lite mer tyg som jag fyndat så får se vad jag kan hitta på med det ;)
 
Städat ur garderoberna åxå och satt upp hyllsystem så man kan få plats med kläderna....en hel del av kläderna ska in till Loppis för ska snart inhandla nytt och fräscht istället ;) Köpt element till garderoberna åxå så nu är kläderna varma och goa att  ta på sig och man slipper frysa innan man går ut i dom hihi.
 
Ska snart slå ut väggen emellan garderoberna åxå så det blir en hel stor garderob istället för två som det är nu........
 
Dax att nattkissa älsklingarna och sen plinga "kompisen" och tjöta lite <3
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: