marielindberg.blogg.se

Än en gång....

måste jag åka iväg imorrnbitti till min Mor då hon åter blivit dålig. Min syster och min Mors syskon har hela dagen försökt få henne att följa med till AVC utan resultat. Men jag är nog lite hårdare än dom i såna situationer så imorrn ska hon dit ;)
 
Annars har dagen vart bra, har tvättat och manglat så nu är tvättkorgen tom i alla fall. Ska försöka laga bilen snarast, eller satsa på att köpa en ny...får se efter nyår hur jag gör. Känner att en bil är ett måste för att kunna komma här ifrån ibland och få annat att tänka på.
 
Är så glad för mina Goa vänner i andra ändan av huslängan....Dom är helt Underbara människor. Man trodde inte att det fanns så Goa människor ;)
 
Får eventuellt besök i helgen beroende på hur det går med min lilla mamma imorrn. En barndomsvän som jag inte träffat på över 20 år ;) har enbart snackat med han på FB det sista året ;) Ska bli jättekul att träffa han så här många år efter att vi träffades sist :)
 
Ja hade inte så mycket intressant att förtälja idag, så kanske inte det roligste att blänga in i min blogg idag hihi
 
Nattizz har träff med JB om en stund vilket jag inte vill missa ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: