marielindberg.blogg.se

En God .....

middag ihop med grannen Åsa idag....Hon stod för Rotmos och jag för Julkorven ;) Malin åt Fiskbullar tillsammans med Gizzmo hihi.....Såååå jäkla trött efteråt så däckade av 2 timmar på soffan ihop med TVn ;)
 
Skulle vilja slippa värk och eländet runt den och få arbeta igen, men har insett att värken ej intagit kroppen för att sen flytta, tyvärr ;( 
 
Blir depp på vissa människor som alltid ska hävda sig med att deras värk är värre än andras och att trots att de har värk 24 timmar/dygnet så kan dom göra allt och ser ner på en bara för att man inte är som dom när man har värk ;(
 
Kan man hålla igång 24 tim/dygn när man har Fibromyalgi, undrar jag om man verkligen har en riktig fibromyalgi. Men, men är inte arbetsför i dagsläget så ska inte ställa diagnoser heller ;)
 
Men Glad att lugnet råder och man kan använda tiden till att bearbeta värken istället för att behöva bry sig om annan skit......Är en jobbig situation som råder runt omkring som tär en hel del Fysiskt inte bara på mig utan även på andra indragna grannar åxå....tragiskt att vissa ska dra med allt och alla ner i sin egen sörja ;(
 
Dax för kvällspromenad med vovvarna...tack vare dom man kommer ut lite på dagara mitt i eländet i alla fall ;) mina älskade fyrfotade älsklingar ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: