marielindberg.blogg.se

Går över mitt....

förstånd hur vissa uppfostrar sina barn...har i alla fall lärt mina barn vad Respekt betyder........
Man behöver inte älska alla här i världen, men man kan visa respekt för dom man inte kan älska.....
 
Blir både lessen och förbannad när man ser hur respektlösa vissa ungdomar idag kan vara, och hur dom bär sig åt mot andra människor , spec. för egen vinings skull;( 
Många ungdomar och även vuxna kan inte ta Negativ kritik utan måste hela tiden bli överösta med positiv kritik vare sig dom förtjänat den eller ej...Är Tragiskt.
 
Är uppfostrad med att man lär sig på sina misstag...vilket jag förstår att ungdomen inte uppfostras med idag och det kanske även förklarar att ungdomarnas IQ sjunker drastiskt.
 
Ser vissa ungdomar som i tidig ålder får ta ansvar för både sig själv och andra och klarar det så jävla bra...en eloge till dessa ungdomar ;)
 
 
 
Var skönt att komma här ifrån idag och slippa allt ;) trots att man var ute på privata tragiska saker.
 
Men snart går vi 2013 till mötes och har redan vissa nyårslöften i tankarna. Brukar inte lägga såna löften men detta nyår ska jag det.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: