marielindberg.blogg.se

HerreJösses.....

Nu bor man i min blogg åxå verkar det som... Jaja har man inget bättre för sig så be my Guest.... Har inte gett mitt tillstånd till någon att copy mina blogginlägg ej heller lägga ut mina skickade sms för att lägga detta på sin egna blogg...Strider mot vissa lagar det där ..... Har inget att skämmas över då jag bett att få vara ifred från Fröken Råtta men det är något hon inte vet vad det är...
 
Och förstår inte hur snabbt hon kom in på min blogg och snokade......vill hon inte läsa vad jag skriver så ge fasen i det..... Har i alla fall varken kopierat hennes logg, hängt ut personer med NAMN eller telefon nummer. Har skrivit av mig då jag är enormt trött på att allt här ska av vissa försöka vändas till att det ska se ut som om dom är de mest oskyldigaste människorna i världen och försöka svartmåla andra.
 
Snacka skit om grannarna? Ja det springer dom runt och säger att jag gör...och dom själva då? Ajajajaj inte dom inte....dom är juh ÄRLIGHETEN själva...... Skiter i att städa tvättstugan...jaha hur vände dom det sen jo....med att lilla fröken var trött på att städa efter mig därav städade hon inte ...Kan inget mer än Le en smula åt dessa idiotiska försvarstal dom kommer med......
 
Faktiskt ganska roliga dom där hahaha Anmälningar hit och dit och ja då helt plötsligt blir jag beskylld för att det är jag som varit delaktig....har faen inte ringt och anmält något/någon. Är väl den som gör anmälan som står som anmälare,? eller har jag missat något? Kan bara sucka och Le åt detta omogna, irriterande, löjliga, naiva, patetiska, idiotiska, dumma, beteende somliga visar upp. I min värld är det inte ett riktigt friskt beteende...har ALDRIG anklagat vare sig den ena eller den andra som det handlar om att vara Psykiskt sjuka har bara fundilerat på hurvida friskt beteende dom har.....är nog en yrkesskada jag har......
 
När man läser vad lilla fröken skriver på sin blogg så ser jag även att hon är i behov av lite egen fantasi när det gäller ord...det lånas en hel del av mina ord där....men jag bjuder henne på det...erfarenhet ger ett större ordförråd senare i livet till henne men den enda frasen du kan säga/skriva är Jag Ska veta vad du menar. Och sist men inte minst...Har ingen som helst anledning att prata med dig, Jag bloggar lixom du om vad jag vill Du har INTE Monopol på att blogga.......och jag skriver om X & Y hur mycket jag vill.... Kan juh i alla fall skriva sanningen från verkligheten på min dator, vilket jag insett du har svårt för att göra.
 
Jag vill inte ha med någon av er att göra och det har jag gjort klart för er när ni vart här och när ni sms;at....Det har du mycket svårt att fatta tydligen......Såg det mycket märkligt att du kommer och knackar på min dörr för att jag ska förklara konversationer du haft med min dotter....Patetiskt i mina ögon.... Och Patetiskt att skriva att jag har ett sjukt beteende för jag tar min dotters parti???? Vad faen hade du förväntat dig? Att jag skulle gullat med dig? Ge dig du är mer patetisk än Patetisk lilla flicka!!!!!!! Du är inte vatten värd i mina ögon lilla flicka!!!! Men läs gärna detta inlägget för det är det sista du kommer att få läsa i min Blogg!!!!!
 
Du är inte välkommen här inne heller lika lite som du är välkommen på min FB!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: