marielindberg.blogg.se

Kan hon inte bara gå och dö nånstans Grrrrrrrrrrrrr....suck_bara_suck

När man trodde att allt lugnat sig så startar hon faen igen *suckar* Att man inte bara kan skaka av sig ohyran som limmar på en........:( varför kan hon inte bara droppa av,  försvinna, gå upp i rök eller nåt.......
 
Allt startade med att jag råkade ha en ÅSIKT om, kallar henne X, och hennes konsumerande av läkemedel.
X har varit en vän till mig sen ca 10 år tilbaka. Har bistått henne med Alvedon, Dexofen, Mirtazapin mm. När jag sen påpekat att hon faktiskt fått dessa läkemedel av mig så slår hon bakut och menar på att hon enbart fått lite alvedon av mig.
 
Hon har även erhållit läkemedel av grannar som hon också nekar till. Så jag har faktiskt belägg för att säga att jag tycker hon tar andras utskrivna läkemedel utan att blinka. Men som sagt Alla är Saliga i sin egna Tro och så länge hon lever i förnekelse gällande detta är det ingen ide att tjafsa om det heller.
 
Men efter denna fars så tog X mer och mer avstånd från vår vänskap, inte för att jag satt hemma och grät över detta, tyckte bara det var dålig stil att inte säga något till mig, utan springa runt och dynga skit om mig till grannarna istället, spec. de grannar som umgicks med mig.
 
Kort därefter började X att intensivt umgås med en av grannarna här och hennes 19 åriga dotter. Detta skulle visa sig vara det som spårade ur totalt i grannskapet. Denna lilla dam på 19 år, som vi kan kalla Y och sen tar vi och lägger till X där, det visade sig vara en kombination av dess like. Snabbt sjönk X till Ys åldersnivå,  trots Ys 19 år beter hon sig som om hon inte lämnat "Kiss & Bajs Stadiet"  Efter att ha startat nån form av Krig gentemot mig utan gensvar Ger dom sig på min dotter via hennes blogg. Kommentarer som inte ens har med blogginläggen min dotter lagt ut ramlade in. 
 
Förstår fortfarande idag INTE varför dom gav sig på min dotter, hon hade inte gjort dom ett enda skit. Det haglade in sms från X&Y både till min och min dotters mobil.De bankade på min dörr mm. Dom betedde sig som två instabila psykopater. När jag och min dotter började igga dom för att få vara ifred från dom, lugnade sig läget en aning, för att sen trappas upp igen av X, då mot mina grannar längre bort som umgås med mig. Det kom via sms hot och skit, samtal spelades in och ja det var en jävla sörja. 
 
Dagen efter kommer X söner uppkörande på gården, för att efter vad hon skrivit i sms gå hennes ärenden. Patetiskt!!! Det hela slutade med att sönerna tog med sig X hem och vi fick lugn och ro, för Y är inte lika styv i korken när X inte står bakom henne och stöttar upp.
 
Sen har vi haft några veckor med lugn och ro fram till episoden i tvättstugan i veckan, då lilla råttan Y lämnade ifrån sig en tvättstuga som var så jävla snuzkig så jag kunde spy på den. Hade ungjäveln kommit ut så hade jag sopat golvet med henne just då. Lade ut kort på snuzket via FB och fick då påhälsning av den lilla råttans mamma som var irriterad över att jag inte tagit det via henne utan gått via FB. Har man en unge som inte kan hålla rent runt omkring sig kanske man inte ska låta henne härja i en gemensam tvättstuga heller, eller?
 
Hur som haver så råkade jag även denna dag ha en egen åsikt om vem som sitter och "vaktar" min dotters blogg. Och vips så hade jag den lilla irriterande 19 åringen åter på sms, där hon via meterlånga sms bedyrade att hon inte varit på min dotters blogg på flera veckor.....jaja.....solen är säkert Grön åxå....efter en del sms kom det ändå fram att den lilla råttan varit på en blogg just den dagen...och gissa vilken Blogg? hahaha....just det MIN DOTTERS.....men...va faen,,,,,hon hade uh inte vart där på flera veckor....hmmmmm.....jaja....men hon är juh RakRyggad säger hon och ingår inte ärlighet i det ordet? hmmmmm...kanske var det RYGGRADSLÖS hon va ...hmmmm...eller? Ja skit samma...Ryggradslösa djur finns det juh åxå.... ;)
 
Dagen efter började det igen Y var åter igen på min dotters blogg, där hon Aldrig sitter för hon har juh sååååå mycket annat att stå i...hmmmm...Undra hur psykiskt stabil man är när man inte längre vet var man är och surfar på Internet......Sms;en börjar åter att hagla till min dotters mobil från henne...Det Tragiska eller ska man kalla det "det roligaste" med den här bloggen är att sitter och läser min dotters blogg och "inbillar" sig att allt hon skriver där skulle handla om henne....Är inte det ett schizofrent symtom?...eller? Ja sannerligen är det i alla fall inte ett friskt beteende.
 
Min Dotter bloggar om sig själv, sitt liv och sina tankar inte om någon jävla instabil "pissråtta" som fortfarande är kvar i "Kiss & Bajsåldern".
 
Och sen blev det tyst fram till idag...Då startar skitsnacket till grannarna....Det är såååååå sjukt det dom håller på med så man tycker synd om dom. Om man tänker på att det hela startade med att X surade på mig och för att komma åt mig drar man med ett helt grannskap ner i deras jävla dynghög.
 
Kan låta hård men undrar faen inte om dom där två uppvisar ett psykopatiskt beteende...hmmm Låter de lärda i Lund dividera om den saken, men jag har ju enl. svensk lag rätt till att tycka i alla fall.
 
När jag var 19 år hade jag klippt navelsträngen med mina föräldrar och upptäckt världen utanför "livmodern" Kanske dags att denna lilla 19 åring börjar tänka på att det finns ett liv utanför "livmodern" åxå. Det är inte normalt att vara 19 år, sitta och tjafsa med gamla kärringar, leta intriger, och sitta inlåst utan en social kontakt med jämnåriga. Det är i mina ögon inte ett friskt beteende. Näe skaffa dig en utbildning eller ett jobb och umgås med världen utanför så kanske du mår bättre inombords och ser att hela Livet går inte ut på att leva via Internet, och andras bloggar mm. 
 
Det är inte klokt att TVÅ personer ska få hålla på att trakassera ett område på detta sättet. Dom hänvisar hela tiden till hur rakryggade dom är och inte har några lik i sina garderober......men för faen X Glöm inte att vi var vänner i 10 år och jag vet att det även knackar på dörren innifrån din garderob!
 
En sak har jag lärt mig i Livet....Går man runt och utger sig för att vara helt felfri....så är det för att dölja en fasad som man inte vill ska komma upp till ytan....Har lärt mig att man inte ska ha för mycket me såna människor att göra.
 
Vet att jag kommer att få skit för detta inlägget den dagen Y hittar det, men who cares? enl. henne själv har man ju rätt att blogga om vad faen som helst så länge man inte "kränker" någon personligen i bloggen och jag har juh inte heller hängt ut någon .....
 
Och till X & Y...besvära er INTE med kommentarer......för dom publicerr jag inte ändå...vill inte skita ner min blogg med era kommentarer....eller bättre upp...Stoppa upp dom nånstans där Solen inte skiner så kanske det kan bygga upp lite ryggrad så ni slipper gå runt och vara ryggradslösa livet ut!
 
Puzz & Kram till ALLA med lite stake och ryggrad!!!  ;)
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: