marielindberg.blogg.se

Konstigt att man..

varje dag har TVÅ besökare som i ett kollar vad man skriver i bloggen.....Är det ren slump? eller samma personer hela tiden....undra varför i så fall? Ja jag vet ju i alla fall om en person som gillar att förfölja folk på bloggar, forum mm och undra varför? Nyfikenhet? Eller rädd för att det ska skrivas något om henne där?
 
Eller förresten hon hade juh så mycket annat att göra med sin äldre vän och familj och hade inte tid för såna saker så det måste vara slumpen då.....;)
 
Men har ev. snart ett program som kan checka IP på besökarna i min blogg så då vet jag ju sen ;);)
 
Annars är det lugnt och skönt...har en bara sak kvar att göra på det gamla året för att slippa ta med mig "skit" in på 2013;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: