marielindberg.blogg.se

Sicken kväll/natt....

Ja runt 24 tiden knackar det på dörren....fixar ut vovvarna i hundgården och öppnar...hahaha utanför står två stycken genanta poliser och ber om ursäkt för dom knackat på hos fel person hihi...sen hade jag svårt att somna efteråt ;(
 
Men hur som haver natten tog ändå slut och har tillbringat den störta dele av dagen med att slappa i soffan och kikat på TV........
 
Ikväll var jag med mina goa grannar i Ulricehamn och hadlade det sista inför julhelgen...lite klappar till vovvarna blev det åxå ;) Ska tvätta lite smått och gott under morgondagen och sen är det JULFRID för min del ;) fram till 25e då det bär av till Borås och krogen med dottern och två grannar ;) Ska bli gott att få komma bort härifrån lite och få annat att tänka på efter allt som varit här det sista halvåret.
 
Till mina vänner;
 
 
Och till de som jag INTE vill ha som vän;
 

 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: