marielindberg.blogg.se

Börjar bli lite

strukturerat här i huset nu....Allt börjar falla på plats och det ser ut som ett hem igen.... Även vovvarna har börjat förstå vad som hände när alla sakerna började ramla in här och att vi inte skulle flytta än en gång ;) Så Glad över att jag har Huskyn som jag måste säga är en mycket Klok och även underbar ras ;) Det bästa med dom är att man slipper allt skällande, då dom oftast ylar eller gnyr istället. Räcker att man har den lille "korven" Reggie som står för den notan hihi. Näe måste berömma han lite för han skäller bara på grannens hund för den verkar han absolut Inte gilla, vilket även till min förvåning ej heller mina Huskyn gör......Lite märkligt då grannes hund är e Tik och mina Huskyn har ALDRIG förut reagerat Negativt mot någon Tik innan.....Så måste vara Tiken som sänder ut Negativ energi. Är det något Huskyn är Bra på så är det att läsa andra hundars energi........ Hur som haver.....Vi har varit på långpromenad idag jag och lille Korven.......Efter det fick Yuma och Loke snurra runt i skogen lite med granntjejerna, vilka även är deras systrar......vilket dom tycker är skitkul. Nu ska jag kolla priser på nytt nät till hundgården så lille korven kan få tillbaka friheten där ute igen....känner att mina hundar är lyckligt lottade som har tillgång till att vara ute hela dagarna i sin hundgård och att slippa ligga inne hela dagarna och sova bort sitt liv.......ska även beställa staket till framsidan så man får lite mer markerat sin tomt.....Är vårens projekt att fixa detta ;) Ska en sväng till Ulricehamn imorrn åxå, slänga sopor och kolla runt i affärerna där ;) Har hittat en del guldgruvor med Shabby chic saker som skulle passa in här ;) Får se vad man hittar ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: