marielindberg.blogg.se

Mitt hem ser ut....

som om ett Världskrig härjat där hihi.......Saker och möbler överallt....små snirklade gångar finns för att ta sig fram från rum till rum....snacka om att ha att göra just nu.....;) Har köpt en massa nytt och sen har jag och min syster delat på min mammas hem, då hon hastigt lämnade jordelivet i januari ;( Kändes att splittra hela hennes hem ;( Men får se det positiva i det att hennes saker finns kvar hos oss och hos barnbarnen ;) Har hunnit tänka mycket åxå under tiden som varit efter Mammas bortgång, Har tänkt på hur en del egentligen behandlar andra människor. Har fått höra så mycket under en period hur en del far fram med lögner och påhittade saker för att vad jag tror må bra själva. Man försöker svärta ner personer via att sprida dynga utan att ha Faktan på bordet. Har sett att mycket handlat om att tagit del i Fel halva av sanningen. Fick höra i vintras att man ska sopa rent utanför sin egen dörr innan man gnäller, men har nu insett att detta har vissa inte gjort själva innan dom kastar skit på än den ena och än den andra. Mycket Tragiskt att vissa uppvisar ett sådant beteende ;( Samtidigt kan jag inte mer än Le en smula åt detta patetiska beteende som vissa visat upp, för till slut så är det dom själva dom sänker i sista ändan. Har hört så mycket om rakrygghet, ärlighet, feghet mm. under sista halvåret och när man summerar hela sörjan som varit, så har jag inte kunnat se varken Rakryggheten, Ärligheten, Modigheten hos dessa individer Utan enbart motsatsen där det enbart handlat om att göra andra människor Illa och försök till att frysa ut vissa personer. Vill nog hellre kalla dessa individer för mycket Små, Svaga och en mycket stor brist på Självförtroende. Dessa individer har Ingen plats i mitt Liv och mår så mycket bättre utan dom ;) Så lämnar detta bakom mig med ett leende på läpparna och låter dom kocentrera sig på att ev. göra livet surt för andra personer, för i mitt liv finns dom inte och dom är inget annat än Luft för mig idag. Nu börjar 2013 och detta med nya vänner och ett helt annat Liv än innan. Det trista livet läggs bakom mig och hoppas på ett mer innehållsrikt 2013 ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: